Stampin’ Up

Jotkut teistä ovat jossakin jo tutustuneetkin Stampin’ Up -tuotteisiin. Tämä on tuotesarja, jota ei kaupoista saa, vaan pelkästään “tupperware-tyylisistä” esittelyistä ja niiden esittelyiden vetäjiltä tilaamalla. Suomessa tätä firmaa ei ole ollenkaan.

Ensi lauantaina meillä on Stampin’ Up-esittely täällä Englannissa. Kutsuisin teidät kaikki osallistumaan, mutta tiedän ettette pääse :(. Mutta jos joku haluaa jotakin tilata uudesta kuvastosta, onnistuu se nyt minun kauttani. Olen tulossa jouluksi Suomeen ja siinä tuotteet kulkevat kätevästi mukana (tai voin niitä postittaakin täältä jo ennen joulua).

Mikäli olet kiinnostunut jotakin tilaamaan, kerro siitä ennen lauantaita (9.10).

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

5 comments on “Stampin’ Up

  1. Tää on niin kiva juttu 🙂 Mä yritän ehtiä alkuviikolla käymään koko katalogin läpi, jotta voin tilata itselleni joululahjat! Laitan sulle sitten meiliä ja jo reilun parin kuukauden päästä nähdään!

  2. hehe, “itselleni joululahjat” on just hyvä juttu! mä oon niin innoissani lauantaista ja toivon, että saan jonkun joulukortti-idiksen! ootan myös niin kovasti että nähdään!

    • kerron toki! munkin mielestä mielenkiintoista! oonkin sitten tutustunut vaikka mihin ulkomaanihmeisiin skräppäyksen saralla tässä kuukauden aikana kun oon käynyt messuilla ja pitänyt skräppäyskutsut! mitä seuraavaksi keksis?

Leave a Reply

