Hyviä uutisia – Happy news!

Jippii! Voin vihdoinkin paljastaa, että minua pyydettiin mukaan Merly Impressions -design teamiin! Merly Impressions on keskittynyt Kaiser Kraftin tuotteisiin, joista kovasti tykkään ja ensimmäiset DT-työt olen jo ensi kuuta varten tehnyt! Intoa riittää ja toivottavasti myös aikaa :)!

Yay! Finally I can reveal that I have been asked to be part of Merly Impressions Design Team with a bunch of talented crafty ladies! Merly Impressions specialize in Kaiser Kraft products which I love and I am so excited to get creative with them! I have already been busy making my layouts for next month, can’t wait to show you!

merly impressions logo

3 comments on “Hyviä uutisia – Happy news!

Leave a Reply

